Benefici di camini di focu veri

2

Benefici di camini di focu veri

1. Fiamme splendide è atmosfera romantica
A vera fiamma di u focu pò creà un'atmosfera romantica, elegante, calda è cunfortu, hè un tipu di calore visibile.
Assicurà davanti à un focu cù a persona chì amate è guardà a fiamma chì salta, forse bevendu vinu, pò esse assai romanticu. Parenti chì leghjenu ghjurnali davanti à u fucone, zitelli chì caccianu è ghjucanu in casa, chì divertimentu in famiglia.
2. Riscaldamentu Eco-Friendly
L'attuali apparecchi à legna sò incredibilmente efficienti, producendu assai calore per riscaldà a vostra casa, significendu chì pudete aduprà menu di u fornimentu d'energia alimentata da fossili. Alcuni di l'ultimi mudelli permettenu ancu di distribuisce u calore da l'apparecchiu in tutta a casa cù i canali esistenti. Inoltre, quandu brusgi u legnu, aduprate una fonte chì hà una impronta zero di carbonu. Alcuni apparecchi di prima ligna chì brusgianu u legnu producenu una piccula quantità di emissioni, si qualificanu cum'è fonti di calore senza fumu. U legnu hè una fonte d'energia durevule, à u cuntrariu di i combustibili fossili.
3. Tagliate Costi Energetichi
Cum'è i costi di l'elettricità continuanu à cullà, i camini diventanu una populare fonte di riscaldamentu primariu. Custa menu à cumprà legna per u vostru apparechju efficiente di legna chì scaldà a vostra casa aduprendu utilità chì dipendenu da i combustibili fossili.
4. Calore quandu l'elettricità hè fora
Quandu i pessimi tippi di timpeste invernali toccanu, l'elettricità hè spessu eliminata. Se avete un caminu, pudete sempre tene caldu è avè molta luce. E persone senza camini stanu friddi è aspettanu chì a sucietà di utilità ripristini l'energia.
 5 .Incendiu per a cucina
Se avete una stufa à legna, avete u benefiziu in più di pudè cucinà annantu. Risparmiate soldi in a vostra fattura d'utilità scaldendu a vostra suppa o caffè nantu à a stufa mentre u focu scalda a vostra casa. Ogni volta chì l'elettricità hè fora in ogni stagione, i pasti ùn saranu micca un prublema, postu chì pudete sempre cucinà. Ancu cù un caminu di focu apertu, pudete arrustisce marshmallow è hot dog nantu à bastoni.
6. Metudu di Riscaldamentu Naturale
U caminu di focu à legnu veru hè riscaldatu da radiazioni di calore è cunvezione d'aria. L'aria fresca cunvettiva pò aghjustà automaticamente è migliurà a qualità di l'aria di u salottu, rendendu u metudu di riscaldamentu più naturale è cunfortu.
7. Bonu per a Salute
In più di l'effettu di riscaldamentu, u caminu à legnu hà l'effettu di a deumidificazione. Dunque, hè particulari adattatu per u clima fretu è umitu in l'invernu, chì hè assai beneficu per a salute.

Tempu di posta: Jul-26-2018