U megliu legnu per una stufa à legna

bty
U legnu hè un modu rispettosu di l'ambiente per creà calore in una casa se u legnu currettu hè adupratu in a stufa à legna.
I nostri arburi producenu ossigenu durante u ghjornu per via di fotosintesi è di diossidu di carbonu di notte per quessa, brusgiando legnu ùn influenzemu micca l'equilibriu di a natura finu à quandu l'arburi tagliati sò stati rimpiazzati da una nova crescita à listessu ritmu
I legni duri sò assai più densi di i legni molli cume l'abete è cume crescenu più lente u legnu hà menu spazii d'aria è dunque menu ritenzione d'acqua. Ciò significa chì u valore calorificu in termini di calore hè assai più altu in i legni duri finu à u 80% mentre chì i legni teneri ponu avè solu un valore calorificu finu à u 40%. U più altu hè u valore calorificu di u legnu chì hè brusgiatu in una stufa à legna, megliu hè chì pruduce temperature più alte in a stufa à legna è dunque una brusgia più pulita è menu inquinamentu in a nostra atmosfera.
Oghje ghjornu i migliori legni per a vostra stufa à legna ponu esse acquistati è mandati à a vostra casa in quantità ragiunevuli di dimensione diretta da una splutazione di legnu. Queste splutazioni sò spessu specializate in crescita di legnu duru, tagliu è replantazione in u stessu tempu. Dopu l'abbattimentu, u legnu hè tandu tagliatu in dimensioni di circa 300mm x 100mm è staghjunatu cù un prucessu di asciugatura in fornu. U secretu hè chì u legnu staghjunatu hè in i vostri lochi u tene seccu in casa o u mette in un magazinu di legnu esterno chì ci hè una varietà in u mercatu.

Tempu di posta: Jul-29-2020