Mostra Internaziunale di Importazione Chine

2

Cuntenutu

PAVELLONE DI PAESE PER U CUMERCU È L'INVESTIMENTU

I paesi è e regioni pertinenti seranu invitati à participà à CIIE per mette in mostra e so realizzazioni in cummerciu è investimenti, cumpresu

cummerciu di beni è servizi, industrie, investimenti è turismu, è ancu prudutti riprisentativi di u paese o di a regione cù caratteristiche distinti. Hè riservatu solu per mostre di paese, micca per transazzione cummerciale.

MOSTRA D'INTREPRESA E D'IMPRESA

A Zona hè cumposta da duie sezzioni, cumerciu di beni è servizii.

A sezione di cummerciu di merci include 6 spazii di mostra: Attrezzatura Intelligente di fascia alta; Elettronica di Cunsumatore & Elettrodomestici; Automobile; Apparel,

Accessori è Beni di Cunsumu; Prudutti Alimentari è Agriculi; Attrezzatura Medica è Prudutti di Cura Medica cù una superficie totale di 180.000 m2.

A sezione di cumerciu di servizii cumprende i Servizii Turistici, Tecnulugie Emergenti, Cultura è Educazione, Cuncepimentu Creativu è Serviziale di Sternalizazione cù una superficie totale di 30.000 m2.

PROFILU DI L'ESPOSIZIONI

TRADE IN MERCI

Attrezzatura Intelligente di fascia alta
Intelligenza Artificiale, Automazione Industriale & Roboti, Fabbriche Digitali, IoT, Elaborazione di Materiali è Attrezzatura di Mudellu,

 Parti Industriali è Componenti,

 Attrezzatura TIC, Attrezzatura di Conservazione Energetica è Prutezzione Ambientale, Nova Energia, Attrezzatura Elettrica è Elettrica, Tecnulugia è Attrezzatura Aviazione è Aero-spaziale, Tecnulugia di Trasmissione è Cuntrollu di l'energia, Stampa 3D, ecc.

Elettronica di Cunsumatore è Elettrodomestici
Dispositivi mobili, Smart Home, Elettrodomestici Smart, VR & AR, Video Games, Sports & Fit-ness, Audio, Video HD Dispositivi, Tecnologie di Vita, Tecnulugie di Visualizazione, Ghjochi in Linea & Intrattenimenti in Casa, Soluzioni di Prudutti è Sistemi, ecc.

Automobile
Veiculi è Tecnulugie Intelligenti, Veiculi è Tecnulugie Cunnessi Intelligenti, Veiculi è Tecnulugie di l'Energia Nova,

 Automobili di marca, ecc.

Apparel, Accessori è Beni di Cunsumu
Abbigliamento, Tessuti, Prodotti di Seta, Utensili da Cucina è Stoviglie, Articuli per a Casa, Regali, Decorazioni per a Casa, Prudutti di u Festivale, Gioielli è Ornamenti, Mobili,

 Prudutti per i zitelli è i zitelli, Ghjoculi, Prudutti per a Cultura, Cura di a Pelle, Prudutti di Bellezza è Cura Persunale, Sport è passatempi, Valigie è Borse, Calzature è Accessori, Orologi è Orologi, Ceramica è Vetri, etc.

Prudutti Alimentarii è Agriculi
Latticini, Carne, Frutti di Mare, Verdura è Frutta, Tè è Caffè, Bevande è Liquori, Dolci & Spuntini, Prudutti di Salute, Condimentu, Cunservatu & Alimentazione Istantanee, ecc.

Apparecchiature mediche è prudutti di cura medica
Attrezzatura di Imaging Medica, Attrezzatura Chirurgica è Dispositivi, IVD, Riabilitazione è Prodotti Thera-py Fisici, Dispositivi Medichi di Grande Valore, Salute Mobile & AI, Cura di bellezza è chirurgia estetica, Nutrizione è Supplementi, Avanzatu

 Esame di Salute,

 Benessere & Prudutti di Cura di Anziani è Ser-vizii, ecc.

TRADE IN SERVICES

Servizii Turistici
Spots Scenic Featured, Routes & Prodotti di Viaghju, Agenzie di Viaghju, Navi di Crociera è Linee Aeree, Tour di Premiu, Servizii di Viaghju in Linea, etc.

Tecnulugia Emergenti
Tecnulugia di l'Infurmazione, Conservazione di l'Energia, Prutezzione Ambientale, Biotecnulugia, Istituzioni di Ricerca Scentifica, Intellettuale 

Pruprietà, ecc.

Cultura & Educazione
Cultura, Educazione, Publicazioni, Educazione è Formazione, Istituzioni di Educazione à l'Overseas & Università, ecc.

Design Creativu
Cuncepimentu Artisticu, Cuncepimentu Industriale, Software di Cuncepimentu, ecc.

Serviziu di Sternalizazione
Outsourcing di Tecnulugia di l'Infurmazione, Outsourcing di Processi d'impresa, Outsourcing di Processi di cunniscenza, ecc.


Tempu di posta: Nov-08-2018