A storia di u caminu in l'Occidenti

Da a storia di l'Occidenti, u prototipu di u caminu pò esse tracciatu finu à l'antichi tempi Grechi è Rumani. L'architettura è a civilizazione di quellu periodu anu avutu una profonda influenza nantu à l'architettura è a cultura muderna occidentale. è Roma sò sempre strettamente ligate à a vita di e persone. Religiosu, sportu, cummerciale è divertimentu si rifletteva in u bellu cuncepimentu di u tettu, di i muri è di i pavimenti. U tema di l'usu di u focu si riflette ancu in ste sculture è pitture murali. In u Medievu, e chjese paleocristiane è bizantine è l'edificii seculari ùn anu lasciatu chè qualchì traccia è ruvine, rendendu assai studii in interni estremamente difficiuli. U castellu hè diventatu a forma più impurtante di architettura durante u periodu feudale in Europa. I muri di e camere di u castellu eranu generalmente custruiti in petra nuda. U tarrenu era cupertu di petra nuda o di tavule di legnu. U centru di a sala puderia esse un focu cù un focu, è ci era una canna fumaria nantu à u tettu. U caminu è u camminu diventanu à pocu à pocu apparenti.

U caminu primu era abbastanza sèmplice, senza alcuna decorazione, si basava solu nantu à un muru esternu o un muru internu à mezu, fattu di mattone o di pietra. Dopu à a Guerra di e Rose (1455-1485), a dinastia Tudor intrì in un periodu di prosperità è di cunsulidamentu di u regime. A stabilità è u sviluppu di l'ecunumia hà prumuvutu a prosperità di a cultura, in particulare l'industria di e costruzioni, è hà furmatu una nova fasione. Unisce u novu sistema strutturale cù a dicurazione classica, questu hè u stile rinascimentale. I novi materiali di custruzzione, cume a petra o u mattone, sò stati aduprati per ricustruisce a struttura uriginale di legnu. Questi edifizii custruiti cù materiali durevuli sò facilmente cunservati, cusì chì oghje ci hè una ritenzione fisica relativamente specifica.

L'architettura seculare hè stata cunservata dapoi u XVIu seculu, testimuniannu cusì a storia di u sviluppu di l'interni residenziali europei. In e case medievali, u pianu di cucina centrale hè a sola facilità chì riscalda a casa. Cù l'augmentazione di e camere residenziali è u caminu dedicatu à scaldà u focu. À a fine di a Dinastia, i piani di cucina centrale eranu generalmente rimpiazzati da camini.

E più impurtanti, in questu tempu decorate u caminu hà cuminciatu à diventà u core di a decorazione interiore. U cuncepimentu hà cuminciatu à sviluppà da una forma relativamente simplice à Stile cumplessu è ingombrante. U caminu hè di più in più decorativu, cù varii dettagli di u stile Rinascimentale.

Da u XVIu seculu à a mità di u 20u seculu, a nova energia si sviluppa: carbone, gasu è elettricità nantu à u caminu, fendu l'usu di u caminu più efficace, cunfortu è cunveniente. In listessu tempu, u caminu hè sempre statu à u core di u stile di decorazione interiore, è hà pruduttu una varietà di stili distintivi:

Stile Rinascimentale, Baroccu, Modernu, ecc. Quessi camini sò strettamente ligati à u stilu architetturale è à u stilu interiore, è diventanu u stilu u più interiore.

In listessu tempu, u miglioramentu continuu di a funzione si riflette in u cuncepimentu di u caminu, è u caminu hè di più in più praticu è bellu. Ùn furnisce micca solu cunfortu fisicu, ma ancu piacè visuale. Ùn ci hè altra invenzione in a storia umana chì unisca praticità è estetica in modu efficace. Una varietà di camini trasmette u cuncettu di vita è moda in e persone di tutte l'età.

Quandu u sviluppu di a sucietà, u caminu hè diventatu à pocu à pocu un simbulu d'identità, di statutu, in quantu à a so funzione pratica hè relegatu à a pusizione secundaria. I camini stanu per amore, calore è amicizia. Quandu a ghjente feghja u caminu, parenu di leghje nantu à a ricca storia è cultura.


Tempu di posta: Jul-23-2018